Thursday, October 12, 2006

tolonglaaa...aku....

salam...pe la nasib aku ni haa??...kenapa susah sangat ada orang yg menyokong tindakan aku...arghhhhhhhhhhhhhhhhh......huh..smlm aku bbincang dgn parents aku..mak aku kata okey...ayah aku kata okey (mulanya)...then tiba2 nk marah2 plak...aku py suka la nak berenti sini...aku yang cari..bukan dia yang cari...tu pun nk kecoh2 pehal??...aku tak suka keadaan mcm ni...bila aku bcakap dikatakan melawan...bila aku pertahan dikatakan tak dgr ckp...mcm2..suma dia ja yang betul..susah sangat ka nk faham hati anak2...susah ka??...aduuuh...susah kan idup mcm nie...nasib baik aku dberi didikan agama..faham apa akibatnya dan dosa jika melakukan sesuatu tindakan yang bodoh...Ya Allah..aku bermohon agar kedua ibu bapa aku memahami diriku...aminnn ya Rahman ya Rahim....aku skrg tpaksa jilat ludah balik...lepas aku suarakan nk berenti...dan dlm tempoh 2 weeks notice...aku tpaksa jumpa smula dgn bos..kata yang aku nk keja smula...yg paling pedihnya..aku tpaksa amik jwtn pengajar...ya..pengajar..aku da tpaksa amik..apa yang aku bley buat??...apa??....aku tak kisah la...pasal kes Alor Star..tak perlu...tak dapat pun tak apa...aku duli apa..banyak lagi tmpt keja...tak semestinya aku nk keja sbgi pengajar ja seumur idup aku...tolonglaa...fahamkan diri aku..........

1 comment:

Azwandi said...

apa kes ni amir
asal tetiba nak berenti lak ni
cuba cita skit kat abg
hu..hu..
akupun tgh duk cari keja gak
nak cari keja yg lebih masa kat umah
tapi gaji besar ada tak?
ngeh2