Monday, January 08, 2007

fuhh...

Salam...wuyooo...da lama beb tak posting dalam blog aku nih...keras beb..takleh nk main tenet sangat...bila keje shift malam je yg bley..hahaha...well..so far keje dkt sini..alhamdulillah...superb sangat...takde hal la kebelakangan nie...cuma aku sekarang still merangkak belaja..insyaallah...aku rasa syukur sangat dapat keje d MEPS (Malaysian Electronic Payment System)...suasana@environment dia bleh aku kata superb..sebab..bayangkan..bekas staf dsini pun nak masuk keje balik...sebab diorang tak dapat suasana dsini d tempat keje diorang...that's among why i feel really grateful to Allah S.W.T...aminnnn....hmmm...aku sini keje sbgi pegawai tolong meja..hahahaha...dalam BI nye Helpdesk Officer...alhamdulillah...tangga gaji dia mengejutkan aku masa mula2 masuk keje..mana taknya..RM1500..bagi aku..itula perkara paling indah dalam idup aku....alhamdulillah...hmmm...orait..aku cau dulu..ada masa aku post lagi...hehehe..wassalam

No comments: