Tuesday, November 11, 2008

2008..a long time to wait for another post

Salam sore..hahahaha...giler bebetul lama aku tak aktifkan diriku smula dalam hal-hal dalaman dunia blog inih..aku terasa cam nak aktifkan diri smula sbb...
sbb aku mau la..kuang kuang kuang...

da lama tak update blog nih..the last one is 2006 (mak ai..2006 tuuu)...
of course banyak yang da berubah..

diri aku..hensem lagi ke tak??..kuikuikui..
"awek aku tau mesti kata perasan"..huhuhuh...


kerja mana skrg..
anak brapa
"uiks??kawin lum..hahahaha"

so..aku rasa the 1st post utk 2008 will be my pics and my future fiance..
yeap..my future fiance..
hehehehe...
da nak btunang da aku...

"InsyaAllah, pada 14.12.2008"

the reason aku letak pic aku n my future fiance..
"ehem..namanye Mardiana A. Ghani"

sbb da lama tak updatekn diri dlm blog nih larrrr..
hehehehe..so biar trus direct to the point..no belok2..kekekekeke...
tgkla yang bawahnyeee..heheheheheh...cau sin ciiiiii



No comments: