Friday, November 14, 2008

Sepatutnya...Tapi...Risau...Akhirnya...


Sepatutnya
,
Jam ni..aku da berada di"sana"
Sepatutnya,
Jam ni..aku sedang ditemuduga
Sepatutnya,
Aku dapat membuat keputusan dengan bijak...


Tapi,
Jam ini, aku masih di opis aku
Tapi,
Jam ini, aku membuat kerja2 rutin aku
Tapi,
Jam ini, Aku masih tak dapat membuat keputusan...


Risau,
Jikalau aku dapat kerjanya
Risau,
Jikalau aku membebankan sekali lagi pemikiran aku
Risau,
Jikalau aku akhirnya menyusahkan orang lain


Akhirnya,
Aku memikirkan aku tak mahu pergi
Akhirnya,
Aku meneruskan dengan tugas-tugas aku
Akhirnya,
Aku membuat keputusan untuk tidak pergi temuduga itu

p/s : akhirnya, aku berasa sedikit tenang.
Ya Allah, tolong aku...aku perlukan ketenangan..

1 comment:

nAnacOmey said...

it's ok my dear...
x moh pk gik..
u da pon wat keputusannyer...
so...teruskan hidup seharian u.. :)
smile again..x yah nk wat muke siyes..hikhikhik...

klu u p pon..n dpt offer..mcm bese...
u mesti pk balikk nak atau x..
akhirnyer tetap dgn MEPS..
jodoh u masih pnjng ngan MEPS la cyg..
hikhik...