Thursday, November 13, 2008

Kepeningan Kepalanya

Waduhhhhh...penin pale den
esok..ada intebiuuuuu....
huh...well known company...
IT Outsource for PETRONAS BERHAD
known as

iPERINTIS SDN BHD


da mule lik pening aku
aku nak pegi atau tak??
kalau aku pegi??
dapat pulakkk??
apa tindakan yang perlu aku ambik pulak???

abang aku pun ckp suruh pergi...
kompeni yang sangat bagus katanye...
well..dulu dia among experts in IT...
now jadi lecturer...

nasihatnye..suruh pergi...
ayah aku pun suruh pergi..
hmmm...

OKEYH...

so aku mmg amik keputusan
pergi je intebiu tu..

do the best and leave the rest !!!

lately ni mmg rezeki aku sangat murah...
serius beb..sangat2...
ALHAMDULILLAH
"thank you Allah kerana mengurniakan aku rezeki yang tak putus2"

apa2 pun...wish me all the best...
akan aku cuba yang terbaik

cau sin ciiiii !!!!

No comments: