Thursday, November 13, 2008

@ BALI 2008 PART V

Incominggggg....
booommmmmm!!!!


okeyh...this is part V utk pic2 d Bali..
aku rasa mungkin akan berterusan la kot..
hehehehe..byk sgt yg nak aku letak...
arini dapat lagi dari membe aku..
FAIZAL
sooo...mari kita tengokkkk...
hehehehehe..
"ada banyak yang menarik dari kamera membe aku nih"

"aku bergaya...bergayakah aku??..hahahaha"

"ketibaan d Ngurah Rai Aiport..lagik..hehehe"

"And In The End, The Love We Take Is Equal To The Love We Make"

"lepak depan Hard Rock Bali (tempat wajib aku kalau pergi obersee..i mean Hard Rock)"

"alalalala..kude..kude..alalala...kahkahkahkah"

"bertukar menjadiiiii Satria Baja Hitammmmmm!!! kahkahkah"

4 comments:

nAnacOmey said...

wahh..sonotnyerrr...
ngeee..pic atas skali tuh die hamik kat sne ke?grrr...

cubez said...

aa..
yg pakai spek tu kan??
d amik d bali la..kuta namanye..
kuta road

nAnacOmey said...

hik...pic gunung berapi tu laa
ngeee

cubez said...

wohoooo...pic profile tu ke??
kekekekeke =D
okeh2...

aa...pic tu amik dari sana la
cantik cyggg