Wednesday, November 12, 2008

Slamat Sore?? Siang??

Slamat Siang kaliann...kahkahkah
"masih dalam indonesian mode"

Aku masih dalam dilema...
"ayat jiwang hahahaha"

punca kes kerja ar nih..
ehh..offer..ehhh..
tawaran...
kikikiki..apa2 jelahhhh

smlm da diskus baikkkk punya dgn my father..
Alhamdulillah..perbincangan jln dgn baik
takde apa2 yg merisaukn stakat inih..
dia serah pada aku bulat2..
atau
petak2..atau segi empat tepat...hahahahha
trussssss pada aku....

so..skrg..da terserah pada aku...
segala keputusan terletak pada pala otak aku...
hahaha...pala otak aku mmg sgt suke serabut..
tak fikir pun tetiba je nak serabut..
"oi otak..suke ekh aku puji ko..kuikuikui"

ok laaa..aku mau bikin kerjaa
babaiii...wassalam

4 comments:

nAnacOmey said...

fikir dgn otak yg tenang..
jgn buat keputusan mase otak sdg berserabut..u kan bijak..ngeee...
i always beside u my dearr..

cubez said...

ngeeee...tenkiu cygkuu..
cyggggg u..hehehehe

nAnacOmey said...

ur welcome :D

cubez said...

kekekekeke =p