Friday, September 29, 2006

Aloooo...I'm Backkk

Salam....pe kabo suma...harap sihat la yerk...dah dkt seminggu aku tak post baru...al-maklumlar...sibuk....hehehehe...well...harini dah masuk hari ke-6 kita berpuasa...haaa..pejam celik..pejam celik...da nk lengkap minggu pertama kita berpose..ewahhh...aku dtempat keje....hmmm...ntahlar...aku rasa nak berenti nie...tak best la..byk problem dsini...kawan2 aku da nak belah...2 orang plak tue...yg minah d KL plak da blah (budak sekelas dgn aku d CIAST)...tensen gak ek keje nie...aku bukannya apa...da ilang la jiwa nk ngajar nie..budak2 cam haprak..mana reti hormat orang...perghhh...sib baik aritu aku tak ngamuk...boley sorang budak 2 panggil aku nama jek...amir...aku sound dia...trus mintak maap...tapi..kaitan aku dgn kisah tu bukan alasan untuk berenti...alasan yg paling kukuh...smgt nk ngajar tu da takde...ilang ke mana ntah...hmmmm...malam ni tunaikan solat sunat istkharah...Ya Allah, bantulah hamba-Mu ini...tunjukkanlah jalan yang terbaik untuk hamba-Mu yang lemah ini...Aminnnnnn....okey....cau...wassalam

No comments: