Tuesday, September 12, 2006

ARGHHHHH

salam...arghhhh...bak kata tajuk aku...memang ni luahan hati aku...tension gile ah aku dengan suasana keje..mcm nilah ghupenye keje ek...takpe2..aku ni yang kena berubah..kena aplikasikan suasana keje dengan cara kehidupan aku...fuhhh...tension2..apa2 pun mudah2an aku berjaya aplikasikan dengan baik...hehehehe...well..aku bukannya apa..dok dalam bilik ni sorang jek..bosan gak..nk ym pun dah bosan...asik2 ym..asik2 ym...huhhhh...hmmmm...aku ada gak la bwat keje2 skit...arini bos aku hantar email la plak...dah la soh bwat report..ok aku dah bwat..arini dia nak aku bwat detail2 plak..perghhh...cam nak gigit je idung dia...heheheh....tu satu hal...ni lain plak..keje aku ni sepatutnya bahagian komputer2 jek..ni soh aku jaga disiplin budak2 plak..eh..eh...ni dah melampau beb...kang ada gak masuk paper nih...hehehehe...takde la sampai mcm tue..aku ni baik oghangnye....heheheh...well..apa2 pun aku arap aku sentiasa dilindungi oleh Allah s.w.t...aminnnnnn....mudah2an aku tak mudah melatah..teruskan apa yang aku bwat...yang tak betul kita tinggalkan..yang betul kita teruskan....kay....wassalam...cau

No comments: