Wednesday, September 13, 2006

You Get Me Best Coz U Believe

Salam....haaaa...tgk tajuk aku...kan mengancam je bunyiknye...saja je aku taruh bender tue...alaaa.takde kena mengena pun...tgh layan lagu Celine Dion-Because You Love Me...layan..layan...arini sep duit makan tengah hari...sebab bos blanja nasi beriani...wah..wah..wahh...layan jelar..orang blanja...tapi bukan blanja aku sorang jek...kira cam jamuan lar...kena la cuci2 pale otak ni skit..tapi masuk kiri kluar kanan..begitula sebaliknya....aku arini kena memo..perghhh...best kan???...baru masuk minggu ke-2...dah kena memo...kes dia kecikkkkkkk jek.....baca paper...alaaa...amoi tu jam dia takde bateri koot....dia ingat aku baca paper time office hours..perghhh...apa laie...kena la taruh signature aku dkt memo tuh..cibet tul lar...heeeeee...arghhhhhh...cam nak gigit2 je kepala dia..tapi tak jadi..sebab busuk..kay...cau yerk...wassalam

No comments: