Tuesday, September 19, 2006

wahhhhhh

salam...wahhhhh...lama gak ek aku tak post baru..heheheh...well sibuk sekarang...awal2 keje takla sibuk mcm nie..now bnyk plak tugasannye...apa bley buat..makan gaji..kang nanti bukak arr bisnes sendiri...aku skrg tengah rasa kesunyian la plak..al-maklumlar...ada awek pun mcm takder..heheheh....klaka2..well apa bley buat..maybe dia fikir yang aku abaikan dia kooot...yela..takde masa nak diluangkan untuk dia...welll..nanti kita dah nak puasa..pejam celik..pejam celik..dah nak sambut bulan RAMADHAN...fuhhh...mudah2an aku dijauhi dari sebarang dugaan...aminnnn..hehehe...apa2 jelah...esok ada interview..untuk jawatan Network Support Executive..keje yang aku idam2kan selama nih..doa2 la yerk mudah2an aku dapat keje tu..masyuk skit..hehehe...okey..cau..wassalam

No comments: